کارشناس اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: روند افزایشی دما در خراسان رضوی از فردا، شنبه آغاز شده و تا بیستم ادامه دارد، بیشینه دمای مشهد برای امروز ۳۳ درجه پیش‌بینی شده است.

روند افزایش دما در خراسان رضوی از فردا آغاز و تا بیستم ادامه دارد

به گزارش قدس خراسان، آیدا فاروقی با اشاره به روند افزایشی دما در این استان اظهار کرد: برای سه‌شنبه هفته آینده میانگین دما بین چهار تا ۶ درجه نسبت به امروز در خراسان رضوی افزایش می‌یابد.

کارشناس اداره کل هواشناسی خراسان رضوی افزود: بیشینه دمای هوای خراسان رضوی در مناطق گرمسیر برای روزهای میانی هفته آینده به ۴۰ درجه و بالاتر می رسد.

وی بیان کرد: روند افزایشی دما در خراسان رضوی از فردا، شنبه آغاز شده و تا بیستم ادامه دارد، بیشینه دمای مشهد برای امروز ۳۳ درجه پیش‌بینی شده است.

فاروقی ادامه داد: برای امروز شدت وزش باد به خصوص در مناطق بادخیز افزایش پیدا می‌کند. همچنین میزان ابرناکی در دامنه بینالود و بخشهایی از شمال غرب استان افزایش می‌یابد که با احتمال رگبار خفیف و پراکنده باران و همراه با رعد و برق پیش‌بینی شده است.

کارشناس اداره کل هواشناسی خراسان رضوی بیان کرد: در شبانه روز گذشته بیشترین سرعت وزش باد در شهرستانهای سبزوار، نیشابور و تربت‌جام با سرعت ۴۷ کیلومتر بر ساعت به ثبت رسیده است.

به گفته وی، طی این مدت فریمان با ۱۵ درجه سلسیوس و سرخس با ۳۹ درجه به ترتیب سردترین و گرمترین مناطق خراسان رضوی بوده اند. همچنین روز گذشته دمای هوای مشهد نیز بین ۲۳ تا ۳۴ درجه در نوسان بود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.